piątek, 3 stycznia 2014

By moja nadzieja nie zgasła...1% podatku 2013

Kolejny raz proszę Was o przekazanie 1% podatku na moją rehabilitację i leczenie. Wiem, że potrzebujących przybywa z roku na rok, więc tym bardziej będę Wam wdzięczna, jeżeli ktoś z Was zechce wesprzeć moją walkę o normalne życie przekazaniem 1% na moje subkonto fundacyjne również w tym roku.

Cały czas muszę mieć rehabilitację w warunkach domowych, prowadzoną pod okiem wykwalifikowanego specjalisty. Miesięczny koszt rehabilitacji wynosi w moim przypadku około 1.500 złotych.

W tym roku planuję także wizytę w Poznaniu, u pewnego profesora, który jako jeden z nielicznych, jeżeli nie jedyny, zajmuję się prowadzeniem osób dorosłych z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym, a musicie wiedzieć, że takich specjalistów od osób dorosłych w Polsce nie ma. Wizyta ta będzie się wiązać z niemałymi kosztami, dlatego też będę Wam niezmiernie wdzięczna, jeśli wesprzecie mnie swoim 1%.

Aby przekazać mi swój 1% podatku za 2012 rok, w swoim zeznaniu podatkowym należy wpisać:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2. kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3. w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę". 


Za okazaną mi dotychczas pomoc z całego serca Wam dziękuję!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz