wtorek, 5 listopada 2013

Karolina czyta dzieciom!


Bardzo podoba mi się idea kampanii "Cała Polska czyta dzieciom". Dziś brałam w niej udział po raz drugi w życiu. Zostałam poproszona przez jedno z przedszkoli integracyjnych w moim mieście o przeczytanie dzieciom opowiadania Heleny Bechlerowej "Jak jeż Kolczatek szukał mieszkania".

Spotkanie przebiegło w ciepłej i serdecznej atmosferze, a ja dzięki temu mogłam zapomnieć o tremie, o tym, że znajduję się w nowym dla mnie miejscu, gdzie otaczają mnie nieznani ludzie.

W ramach podziękowań dostałam kwiatki wykonane z bibuły i piękny dyplom. Bibułkowe tulipany wstawiłam sobie do wazonu, które mimo iż nie pachną, to prezentują się równie pięknie jak te prawdziwe.

4 komentarze:

  1. Jak to niewiele potrzeba do szczęścia:) Gratulacje, a takie kwiatuszki będą cieszył i przypominały przez cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, mam nadzieję, że moja Kicia nie dopadnie tych kwiatków i ich nie wytarmosi, a jest do tego jak najbardziej zdolna. ;-)

      Usuń