środa, 23 kwietnia 2014

Ostatni tydzień rozliczeń z Urzędem Skarbowym - 1% podatku

Pozostał jeszcze tydzień rozliczeń z US, a tym samym i możliwość przekazywania 1% podatku na rzecz tych, którzy potrzebują pomocy. Jeśli ktoś z Was jeszcze się nie rozliczył z US i jednocześnie nie wie komu przekazać 1% swego podatku, ja chętnie przyjmę taką formę pomocy, ponieważ wciąż potrzebuję opieki wykwalifikowanego rehabilitanta, a wpływy z 1% na moje subkonto fundacyjne pozwalają mi tego rodzaju opiekę opłacić. Dzięki niej robię systematyczne postępy, które powodują, że jestem coraz sprawniejsza i samodzielna ruchowo.

Dzięki wpłatom z 1% podatku będę mogła również opłacić wizytę u profesora od neurorehabilitacji, do którego wybieram się jesienią.

Bez Waszej pomocy  sobie nie poradzę, dlatego też jeśli ktoś z Was chciałby mnie wspomóc swoim 1%, będę ogromnie wdzięczna

Aby przekazać mi swój 1% podatku za 2013 rok, w swoim zeznaniu podatkowym należy wpisać:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2. kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3. w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz