piątek, 5 grudnia 2014

Trzecia rocznica założenia bloga


Piątego grudnia 2011 roku napisałam pierwszy post nas swoim blogu, a więc dziś od tego minęło już 3 lata. Pewnie nie będę oryginalna, napiszę jednak, że nawet nie wiem kiedy to minęło.

Minęły już 3 lata od napisania posta, w którym prosiłam o pomoc, a ja wciąż walczę o samodzielność i nie zamierzam się poddać. Wciąż szukam nowych dróg i nowych rozwiązań w dążeniu do samodzielności, choć nie piszę o tym. Nie zamierzam też zakończyć pisania bloga, choć na pewno zauważyliście, że piszę obecnie trochę mniej niż kiedyś.

Trzy lata. Były dla mnie momentami trudne, jednak ja chcę pamiętać tylko o tych dobrych, radosnych chwilach. :) W czasie tych trzech lat, za pośrednictwem bloga, poznałam naprawdę wartościowych ludzi. Z niektórymi z nich utrzymuję kontakt do dziś, co bardzo mnie cieszy. :)

Trzy lata, w czasie których przeczytałam wiele pięknych książek. W ciągu tych trzech lat miałam też okazję spotkać się z moimi ulubionymi pisarkami: Panią Katarzyną Michalak, Magdaleną Kordel oraz Panią Moniką Oleksa.

Trzy lata, tak dużo i tak niewiele zarazem. Dziękuję Wam wszystkim za ten wspólny czas i mam nadzieję, że nadal ze mną będziecie.

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego trzylatko blogowa!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A Ty ile już blogujesz? Chyba około dwóch lat, co nie?

      Usuń
    2. Tak już ponad dwa lata:) 1-go maja będą trzy :))

      Usuń
  2. Mnie trzy latka stukną w styczniu:)
    Karolinko, życzę Ci aby blogowanie było dla Ciebie nieustannym źródłem radości. Stworzyłaś ciepłe i jedyne w swoim rodzaju miejsce. Obdarowujesz nas cząstką siebie. Mam nadzieję, że zarówno w wirtualnym, jak i w rzeczywistym świecie trafiać będziesz na dobrych i szczerych ludzi. Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.

      Ja Ciebie również serdecznie pozdrawiam, Natalio. :-)

      Usuń
  3. Witam serdecznie,
    Pozwoliłam sobie nominować ten blog do zabawy Liebster Blog Award. Dziękuję za świetnego bloga, a szczegóły techniczne można znaleźć tutaj: http://kobietoskop.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-na-kobietoskop-spad.html
    Pozdrawiam i z góry dziękuję za udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rzadko biorę udział w zabawach blogowych i nie wiem, czy wezmę w tej, ale dziękuję za zaproszenie. :)

      Usuń
  4. Gratulacje i życzenia wytrwałości !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. Karolino, z wielką radością nominuje Twojego bloga do nagrody Liebster Award, zapraszam do podzielenia się refleksjami i odpowiedzią na moje pytania w komentarzu do mojego wpisu o nagrodzie. Proszę, umieść także swoje odpowiedzi na własnym blogu. Dziękuję! Szczegóły w poniższym linku: http://poziomkowe-wzgorze.blog.pl/2015/01/05/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń