czwartek, 8 stycznia 2015

Bym z Waszą pomocą mogła dalej walczyć o to, czego pragnę... 1% 2015

Już czwarty raz z kolei proszę Was na tym blogu o przekazanie 1% podatku na moją rehabilitację oraz inne potrzeby związane z moim leczeniem i walką o samodzielność.

Cały czas przechodzę intensywną rehabilitację w warunkach domowych, pod okiem wykwalifikowanego specjalisty. Nie pisałam o tym wcześniej, ale od listopada dwa razy w tygodniu pracuje ze mną rehabilitantka Sylwia i to razem z nią walczę teraz o samodzielność i przysłowiowe "lepsze jutro".

W ostatnim czasie mocno pogorszył mi się wzrok, o czym już chyba kiedyś wspominałam i muszę co dwa-trzy miesiące chodzić do okulisty, by sprawdzić, czy wada nadal postępuje, czy może się już zatrzymała.

Będę więc Wam bardzo wdzięczna, jeśli mając na uwadze moją nieustającą walkę o samodzielność, zechcecie się pochylić nad moją coroczną prośbą o  podarowanie 1% podatku. Pomożecie mi w ten sposób sfinansować kosztowną rehabilitację, na którą w innym przypadku nie mogłabym sobie pozwolić, a także inne potrzeby związane z ochroną mojego zdrowia.


Aby przekazać mi swój 1% podatku za 2014 rok, w swoim zeznaniu podatkowym należy wpisać:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2. kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3. w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę".

Za pomoc w wykonaniu ulotek z całego serca dziękuję Karolinie M.


Dobro powraca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz