poniedziałek, 31 grudnia 2012

Szczęśliwego Nowego Roku!!!



Niech nadchodzący rok będzie dla Was szczęśliwy. Oby dopisywało Wam zdrowie, bo gdy go brakuje, zwyczajnie brakuje też sił, by działać i po prostu żyć. Życzę Wam wszystkim, by szerokim łukiem omijały Was wszelkie trudności, a jeśli już nadejdą, by nie brakowało Wam sił do ich pokonania. Niech ten nadchodzący rok spełni choć część Waszych nadziei, planów i marzeń.

I moich także, choć przyznam szczerze, że ja się boję tego nowego roku. Może dlatego, że stanowi dla mnie nierozwikłaną jeszcze zagadkę? Sobie życzę jeszcze sił do walki oraz wytrwałości, by nigdy już mi ich nie zabrakło. A na koniec najważniejszego - miłości, gdyż to ona nadaje sens życiu.

*

Chciałabym podziękować wszystkim Gwiazdkom, Gwiazdorom, Aniołkom i Mikołajom za prezenty i kartki świąteczne. Miło jest mieć świadomość, że ktoś o mnie pamięta, a ja na chwilę znów mogę poczuć się dzieckiem. Bardzo dziękuję Karolci, Ani i Przemkowi, Jazz, Ani Drugiej, Madzi oraz innym osobom, które chcą pozostać anonimowe.
DZIĘKUJĘ.

6 komentarzy:

  1. Tobie również życzę dużo szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diunam, dziękuję Ci za życzenia, i wzajemnie!

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam się do życzeń ! Dużo radości w nowym roku i samych dobrych książek ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń