poniedziałek, 25 marca 2013

Kolejna prośba o 1% podatku za 2012 rok

Być może ktoś z Was nie rozliczył się jeszcze z fiskusem i nie wie komu przekazać swój 1% podatku, dlatego będę bardzo wdzięczna, jeżeli ktoś z Was przekaże go właśnie mnie.

Wpłaty z 1% pozwalają mi na zapewnienie prywatnej rehabilitacji oraz zakup niezbędnego sprzętu ortopedycznego, które stanowią dla mnie istotną pomoc w walce o samodzielną przyszłość..

Aby przekazać 1% podatku dochodowego za 2012 rok na moje leczenie, w formularzu PIT należy wpisać następujące dane:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3.  w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę". 






Ulotka po kliknięciu w nią, powiększa się.


Za wszelką dotychczasową pomoc z całego serca Wam dziękuję!

Ja wiem, że dobro powraca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz