poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Ostatnia prosta - kolejne przypomnienie

Jeżeli ktoś z Was mógłby mi pomóc przekazując 1% podatku na moje leczenie, będę niezmiernie wdzięczna.

Aby przekazać 1% podatku dochodowego za 2012 rok na moje leczenie, w formularzu PIT należy wpisać następujące dane:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3.  w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę"



Z góry dziękuję Wam za pomoc.




2 komentarze:

  1. Jest tyle potrzebujących, że naprawdę trudno wybrać, komu pomóc tym swoim groszem. Ja tak samo jak w zeszłym roku przekazałam na Twoje konto 1% ze swojego i synkowego PIT-a, nie jest tego niestety zbyt dużo, ale dobre i to, myślę, że się przyda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, Dorotko za przekazanie 1% podatku na moją rehabilitację i dalsze leczenie.

    A potrzebujących jest naprawdę wielu. To nie powinno tak być, byśmy prosili o wsparcie ludzi dobrej woli. To państwo jako instytucja powinno nam bardziej pomagać, a tutaj zamiast tego jeszcze kombinują, jak można by ów 1% zabrać.

    Jeszcze raz dziękuję Ci za okazaną pomoc!

    Pozdrawiam Cię bardzo, bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń