wtorek, 8 stycznia 2013

Proszę, podaruj mi swój 1% podatku za 2012 rok!

Jako że już kilka dni temu rozpoczął się okres rozliczeń z Urzędem Skarbowym, po raz kolejny zwracam się do Was, Czytelników mojego bloga, o przekazanie mi 1% podatku za 2012 rok.

Osoba niepełnosprawna zmuszona jest do poszukiwania środków na leczenie i rehabilitację. Pozyskiwanie 1% podatku taką możliwość mi daje.

Wszystkie pieniądze z 1% podatku wykorzystałam zgodnie z przeznaczeniem, to znaczy na rehabilitację. W najbliższym czasie planuję rozpocząć starania o wykonanie specjalistycznych ortez, o których pisałam już wcześniej. Sprawa wygląda tak, że NFZ jedynie częściowo płaci za ortezy, resztę kwoty muszę zapłacić sama. Koszt ortez dla dzieci wynosi 2.000 złotych. Nie wiem, jaki jest dla dorosłych, ale nie mam wątpliwości, co do tego, że jest większy i to dużo.

Chciałabym także wyjechać na jakiś turnus rehabilitacyjny, bo nigdy na żadnym nie byłam. Cena takiego turnusu waha się od 4.500 do 5.000 złotych. Cały czas muszę mieć także rehabilitację w warunkach domowych, prowadzoną pod okiem wykwalifikowanego specjalisty. Miesięczny koszt rehabilitacji wynosi w moim przypadku około 1.500 złotych.

Nie wiem także, co przyniesie przyszłość, jakich dróg ratunku będę musiała jeszcze szukać, a również i one będą miały swoją cenę.

Wszystko to są dla mnie naprawdę ogromne koszty, których nie jestem w stanie ponieść samodzielnie. Niemal wszystkie fundacje, z nazwami których możecie się zetknąć w prasie, telewizji, internecie, zorientowane są na pomoc dzieciom, pisałam o tym już niejednokrotnie. Dorosły ma mniejsze możliwości uzyskiwania pomocy. Dlatego będę Wam niezmiernie wdzięczna, jeśli przekażecie dla mnie swój 1% podatku za 2012 rok. Bardzo Was proszę, jeżeli możecie, rozpropagujcie moją prośbę wśród swoich krewnych i znajomych. Być może ktoś z nich nie wie jeszcze komu ów 1% przekazać, więc zdecyduje się w ten sposób wesprzeć właśnie mnie.

Aby przekazać mi swój 1% podatku za 2011 rok, w swoim zeznaniu podatkowym należy wpisać:

1. numer KRS Fundacji "Słoneczko": 0000186434
2kwotę wynikającą z wyliczenia 1% podatku
3.  w rubryce PIT "Cel szczegółowy 1%" znajdującej się bezpośrednio pod wnioskiem o przekazanie 1% podatku n a l e ż n e g o, należy wpisać "na leczenie Karoliny Laube 51/L" oraz zaznaczyć kwadrat w pozycji "wyrażam zgodę". 






Bardzo Was proszę, nie przechodźcie obok mojej prośby obojętnie. Wasza pomoc przybliża mnie do zrealizowania marzenia o samodzielnym chodzeniu.

Ulotka po kliknięciu w nią, powiększa się.

2 komentarze:

  1. Karolinko, nie usuwaj przypadkiem tej notki, bo ja jak będę już miała pit na pewno przekażę Ci swój 1 procent i będę potrzebowała danych!

    OdpowiedzUsuń